Okudukça

Okudukça
@Aligator7
Güçlüler yaşar, zayıflar ölür.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Çünkü güzel olan şey, geçerken yakalanandır.
Ben nötr bir hava takınıyorum. En sevdiğim havalardan biri bu. Yorumu tamamen özgür bırakıyor.
Hangi açıdan vahşi bir hayvanım ben?