Okudukça

Okudukça
@Aligator7
sonunda kendi kendime hayatın belki de bu olduğunu söylüyorum. Fazlasıyla umutsuzluk. Ama aynı zamanda, güzel bir-iki an. Zamanın aynı olmadığı.
Reklam
Bütün bu arayışlar, bütün bu dünyalar... Birbirimize bunca benzer olup da bunlarca uzak dünyalarda nasıl yaşayabiliyoruz?
Gülümsemesinde sıcak ve mutlu bir şey var.
Bozgunumuz bunca kesinken sürdürdüğümüz bu savaş hangisi ?