Okudukça

Okudukça
@Aligator7
Zaman kavramı, ya da daha doğrusu, bir zaman ölçeği kalmadığından, benim için, tüm gece, ancak düşüncelerimin çokluğu ile ölçülebilirdi.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Şu melun esrar, çok hain bir madde; insan kimi zaman gerçekten kendini esriklikten çıkmış zannediyor, oysa ki bu sadece aldatıcı bir sükûnet.
Japoncada wabi " silik bir güzellik biçimi, kabalıkla maskelenmiş bir rafinelik kalitesi" anlamına gelir.
Belki de Japonlar bir zevkten geçici ve biricik olduğu için tat aldığımızın farkındalar. Kendi yaşamlarını bu bilginin ötesinde oluşturabiliyorlar.
Dilin güzelliğini de kendinden geçmeyi de bilmeyen yoksul zekalara ne yazık!