Onların beni anlamalarına imkan yoktu. İzahat vermeye de asla mecbur değildim.
Yalnız onun yanındayken içimi müthiş bir korku, onu kaybetmek korkusu sarardı.
Kimseyi gözümde büyütmem ben istersem hayatıma dahil olurlar.Ben dinlersem konuşurlar. Ben kıymet verirsem değer görürler. Ben bunları bıraktığım anda hayatımdan giderler.Yasadigim hayat benim tercihlerimden ibaret.
Allah ömür verdiği kadar yaşarım ancak o ömrün kalitesini benim seçimim ve tercihlerim belirler!..