Dinliyoruz ama yargılamıyoruz-Kitap version💕
Ben başlıyorum: en ama en ama enn çok sevdiğim kitap olan gümüş yürek kitaplarının sonundaki hikayeleri okumadım (ve şimdi başka kitaplar okuduğum için onları okuyacak zamanım olmuyor ve pişmanım😭)
Sizinkileri de yoruma bekliyorumm🫂