📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Şükür cehalet bitti! Kimse okumuyor, herkes yazıyor. Kimse öğrenmiyor,herkes biliyor. Kimse susmuyor,herkes konuşuyor. Kimse çekilmiyor, herkes ortada. Kimse kederlenmiyor,herkes şenlik. Kimse yere bakmıyor,herkes gökyüzü. Kimse sevmiyor,herkes arzu ediyor. Kimse gözyaşı değil,herkes küfür. Kimse eşik değil,herkes ufukların ötesi. Kimse gölge değil,herkes ışık.
Tevazu bitti. İncelik bitti. Hatıra bitti. Gönül bitti. Şarkı bitti.
Bir aynalar pazarı ki, yaşıyoruz işte...
Ömür Hanım...
Gelmiyorsun,gitmiyorsun
Sesin yok, yüzün yok
Canımın ilmekleri arasında bir ishak kuşu
Sabahlar, çiy düşmüş uykusuzluk
Akşamlar, gözyaşı lambalarından bir sokak.
Uzağın yok, yakının yok
Bir senden yapılmış odalarda
Seni seviyorum.
Ey yüzüme merhametler bağışlayan kadın
Hatıran bütün pencerelerin baktığı yol
Hatıran insan olmanın sonsuz harfleri.
Dünya bitti, diyecek bir gün zamanın sahibi
Gövdem bir yaşama acısı, geleceğim yanına
Taşa, toprağa,ota, böceğe
Karışa dönüşe yeniden başlayacağız hayata.
İlk acı değilsin,dedim. Son acı da olmayacağım,dedi. Sevmenin ötesini görmek istemiştim, dedim. Oradan geliyorsun,dedi. Sözcüklerden duvar örülmezmiş dedim. Kurduğun konaklarda insanlar kendini seviyor,dedi. Yalnızlık hiç geçmiyor,dedim. Yazıyorsun ya, dedi.