1)Yeryüzünde tek başına ve terk edilmiş bir kadın nasıl ola bilir.
2)Ressamlar ne kadar çok köylü ve işçi figürleri yapmaya başlarlarsa o kadar memnun olacağım.Kendi adıma,yapılacaq bundan daha iyi bir şey bilmiyorum.
3)iyi ve güzel bir kadınla birlikde olamıyorsam yalnız kalmaktansa berbat bir fahişeyle birlikte olmam iyidir.
4)Sabah uyandığındam yalnız olmamak,şafağın alacakaranlığında yanənda sevecen bir yüz görmek dünyayı çok daha makbul bir yer kılıyor.
5) Hayatta en önemli şey sanattır. O, sana hayatı sevdirmeyi öğretir.
6) Sadece bir sanatçı, acısını sanatına dönüştürebilir.
7) Ne zaman zor bir anım olsa, fırçamı alır ve renklerle kendimi ifade etmeye başlarım.
Karakterler:
1) Vincent Van Gogh(Ressam)
2)Theo(Kardeşi)
3) Paul Gauguin (Ressam)
4) Johanna van Gogh-Bonger (Theo-nun karısı)
5) Anna Cornelia van Gogh(Annesi)
6) Emile Bernard (Ressam ve arkadaşı)
7) Theodorus van Gogh(Babası)
8) Sien Hoornik(model,hayat kadını ve arkadaşı)
9) Anton Mauve(Ressam,arkadaşı ve öğretmeni)