Sâadet

"İç karartıcı bir toplumda yaşıyoruz.
Reklam
Yine bir adet g ü n a y d ı n mesajıyla geldim belki benim gibi sabahın köründe kalkıp telefonunda görememişler vardır diye 😳🤣🤣 Olsun ben size G Ü N A Y D I N derim boş verin siz onları. 🙋‍♀️🙋‍♂️
Belki de insan her şeyi içine atmaktan boğuluyor zamanla.
"Kendini nasıl hissedersen hisset, her sabah kalkıp ışığını dünyaya saçmaya hazırlan. Kör olmayanlar parıltını görecek ve ışığının büyüsüne kapılacaklardır."
Şuraya G Ü N A Y D I N yazıyoruz ama kimse üzerine alınmıyor 🤭🙋‍♀️