Çevremde gördüğüm kadarıyla bazı yardım kuruluşları 'Afrika'da kurban keseceğiz' diyerek vekalet ve ciddi paralar topluyor. Ama işin aslı öyle değil; bir küçükbaş hayvana 5 farklı isim yazıp kesiyorlarmış! Bu ibadet değil, resmen insanların iyi niyetini suistimal etmektir. Bu haksızlıklar yüzünden insan artık hiçbir yere bağış yapmaya cesaret edemiyor. Gerçekten çok yazık, yapmayın artık!