~yılın yarısı bittiğinden tam yıllık hedef denemez ama inşAllah bu yıl bitmeden okumak istediğim kitaplar şunlar:
•Od
•Suç ve Ceza
•Devlet
•Satranç
•İyi Hissetmek
•Diriliş
•Lâ: Sonsuzluk Hecesi
•Gazap Üzümleri
•The Metamorphosis
•Simyacı
(*okudukça yorum da eklemeyi düşünüyorum... hadi bakalım :')