Uzun - ince bir yolda motosikletliyim ve maalesef başımda kaskım yok. Biraz keyiften, biraz da rüzgarın etkisiyle sürekli sırıtıyorum. Ön dişlerime yapışan sinekler, geride kalan zamanın özeti.
Kendi gölgemi görüp yanıldığımı düşündüm,
Peki ışıkla gölge arasındaki kim?
O gölgeyi benim sandım,
Peki ışıkla gölge arasındaki kim?
Benimle ışık arasında birimi var?
Ya da
Benimle Gölgem arasında?
Kontrabasımın tellerini çeken parmaklarımdan çıkan sesler,
kimseye ulaşmadığını bildiğim halde beni mutlu ediyor.
Kontrabasımla, parmaklarımdan güzel sesler çıkartabilirsem müthiş olur.