Uzun - ince bir yolda motosikletliyim ve maalesef başımda kaskım yok. Biraz keyiften, biraz da rüzgarın etkisiyle sürekli sırıtıyorum. Ön dişlerime yapışan sinekler, geride kalan zamanın özeti.
Çok güzel bir sayı, herzamanki performansını koruyan Alpay Erdem dışındaki bütün yazarları tebrik ediyorum ve muhteşem yazdıklarını ifade edebilirim.
Çok teşekkürler.