Ölüm bu muydu ? Ölüm böyle miydi ? Sanki camdan içerideki sıcak yemekleri yiyen insanlara bakan küçük ve aç bir çocuk sonsuza dek aç kalıyordu . Sanki geçmişte bir insana kötü anılar yaşatan ve bunu yaparken kahkaha atan insanlar hep mutlu kalıyordu. Sanki hiç yaz gelmiyordu, kış hiç bitmiyordu . Sanki Pandora’nın başka bir kutusu vardı ve kapağı da açılıyordu. Sanki büyün kötülüklere gebe kalmış bu dünya , ikiz doğuracağı haberini veriyordu.