Zaman her şeyin ilacı mıdır?
Söylendiği gibi dakikalar yavaş yavaş yerini saatlere bıraktıkça , saatler yerini günlere terk ettikçe , günler aylara , aylar yıllara dönüştükçe çekilen acılar azalır mı , yaşanan devasa pişmanlıklar yok olur mu , hissedilen suçluluk duygusu geçer mi?