“Zaman geçtikçe bazı şeyler unutulmaz, sadece anlamını değiştirir. Bir gün dönüp baktığında, acı hissettiğin yerde artık bir bilgelik bulursun. Çünkü hiçbir yara, seni aynı insan olarak bırakmaz.”
Susmak bazen olgunluk gibi görünür, ama çoğu zaman kendimize yaptığımız en büyük haksızlıktır. İçimizde tutup söylemediğimiz her şey, aslında başkasıyla değil, en çok kendimizle savaşmamıza neden olur.