Çok heveslenerek okumaya başladığım ama hayal kırıklığına uğradığım bir kitap yazar ilk girişte detaylı güzel tarihi anlatım ile başlıyor ama sonra çok uzun tasvirlerle kitabı anlamsız ve sıkıcı hale getiriyor , kitabı resmen her gün okumama rağmen bi türlü bitiremeyecek gibi hissettim ve işin en komik tarafı hep ağırdan giden yazarımız sonlarında kitap bitsin diye ışık hızı ile sonlandırmış. Tasvirler olsun , konusu olsun , anlatım olsun maalesef eksik kalmış ve olmamış bi kitap…