Leyla

Leyla
;Ruhu esir alınmış ,ruhunun sesini duymayan bir zaman, hayat, toplum ve insan .”
Kötüler kötüydü. Kötülük nasıl tanımlanır ki? Kötü, kötüdür her yerde, her cinste, her ülkede.
Sayfa 82·Kitabı okuyor
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Günaydın 🌞
İçimizde şeytan yok... İçimizde aciz var... Tembellik var... İradesizlik, bilgisizlik ve bunların hepsinden daha korkunç bir şey: hakikatleri görmekten kaçmak itiyadı var.
"Kimse duymadı ama ben çok şey söyledim."
"Kalp her şeyi beyinden önce seziyor."