Bu kitapta ağlayacağım aklıma gelebilecek son şeydi. Savaş döneminde evlatlık verilen Liesel'in maceralarına da yer veriyor bu kitap. Son sahnelerinde insanı sarsan yerler var. Ruhuna işleyen yerler. Ölümü hissettiren yerler. Tek kelime ile harika
Sekiz senedir hicbir arkadaşı olmadan tek başına yaşayan birisidir ana karakter. Ama bunu kendisine dert etmez çünkü tüm sokakların ona ait olduğu düşüncesindedir.