“Her galaksinin merkezinde bir kara delik var, galaksiler bu kara deliklerin çevresinde oluşuyor, zamanla da o kara delikler kayboluyor… İnsanlarda da böyle bir kara delik olabileceğini düşünüyorum bazen, demişti. hepimiz bir gün kendi kara deliklerimizde kayboluyoruz…”