Bildiğin her şeyi söylemek zorunda değilsin. Kibar bir bayana yakışmaz -ayrıca, insanlar kendilerinden daha çok şey bilen birini çevrelerinde görmekten hoşlanmazlar. Sinirlenirler. Doğru konuşarak onları değiştiremezsin, kendileri öğrenmek istemelidir, onlar öğrenmek istemiyorlarsa bir şey yapamazsın, ya çeneni kapar ya da onlar gibi konuşursun.
Ben buraları çok sevmiştim aslında, sonra nedendir bilmem daha kendime alışma fırsatı vermeden uğramayı kestim. Bu sefer daha uzun soluklu bir deneyim hedefliyorum, umarım başarırım :)