"Bazi müzik vardir icimize isler, bizi alir, bambaska diyarlara götürür. Bazisi da hüzünlendirir ama hüznü severiz. Sanki cok uzun zamandir görmedigimiz ama görmekten mutlu olduğumuz eski bir dostu görmüs, onunla birlikte yasadiğimiz günleri hatirlamis ve hatirladikca hüzünlenmis gibi hissederiz kendimizi. Aslinda o eski dost kendimizdir. Eski kendimiz... Insan yasadikca uzaklasiyor eski kendinden. Belki de bu yüzden son yillarda beni biraz hüzünlendiren, eski ben'e götüren müzikleri daha bir sever oldum."