Fikirlerin aslında ne kadar önemli olduğunu ve insanı nasıl değiştirebileceğinin en güzel anlatımı. Duasının kabul olması üzerine yaşlanmayan o güzel yüzü ile Dron Gray'in yaptığı çirkinler sonucu kirlenen ruhunun portreye yansıması ve içi ile savaşı mıhteşem bir son....okuduğumen etkileyici Roman.
Okumaktan sıkılmadığım ve insanın iç dünyasından izler bulduğu bir kitap. Dostoyevski bana hep şunu hissettirdi bu duyguda yalnız değilim ve nasıl oluyordu o kadar sene öncesinden bu zamanın duygusuna ışık tutabiliyor değilmi? En sevdiğim yazarın en sevdiğim kitabı. Ve kesinlikle okunmalı.