Herkesin okuması gereken bir kitap. Dili sade ve akıcıydı, ben çok beğendim. 2 günde rahat okunabilecek bir kitap ki zaten 152 sayfa. Ayriyeten içinde resimlerde var. Zevkle okuduğum bir kitaptı ve sonu çok çok çok güzel bitti bence. Ben böyle biteceğini düşünmemiştim ve şaşırttı beni. Hemen alıp okumalısınız bence.