Edebiekran

Edebiekran
@Angarboda
Kitap grubumuza gelmek için mesaj atabilirsiniz♡
Ama şunu bil ki, kaybetmeye cesaret edemeyeceğim tek şey sensin.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bazen bir veda ve bir karşılaşma aynı anda gerçekleşiyordu
Burada karşında durduğumu görüyorsun ve sesimi duyuyorsun; ama sana tüm bunların evet, şimdi gökte parlayan yıldızdan ayaklarımızın altındaki yere kadar sana tüm bunların rüyalar ve gölgeler olduğunu söylüyorum; gerçek dünyayı gözlerimizden saklayan gölgeler. Gerçek bir dünya var ama bu gördüğümüz şeyin, bu büyünün ötesinde, 'beyhude koşuşturmaların, ikbal hayallerinin zötesinde, bir perdenin ötesinde. Herhangi bir insan daha önce bu perdeyi kaldırdı mı bilmiyorum; ama şunu biliyorum ki Clarke, bu gece bu perdenin gözlerinizden kalktığını göreceğiz
"Kötü olanı neden anlamaya çalışıyorsun?" "Bileyim ki ondan kaçabileyim." Şöyle dedim: "Bilinebilseydi kötülük olmazdı. Sen otur duanı et. Körünün sana değmeden geçip gitmesi için." Hayal kırıklığına uğradığı apaçık ortadaydı. Bir şey daha ekledim: "Korkulacak şey kötülük değil. Zaman. Çünkü onu yenebilecek kimse yok."
Sadece bugünde kalmak hayvan misali yaşanan bir hayata gerilemek demektir.