Edebiekran

Edebiekran
@Angarboda
Kitap grubumuza gelmek için mesaj atabilirsiniz♡
Ben eskiden taştım. Güzeldim güzel olmasına ama mutluluğu, kaçışı elinden alınmış bir güzellik neye yarar?
Reklam

Edebiekran

, bir kitap okudu
Puan vermedi·126 syf.·
13 günde okudu
·
Okunma: 04 Nisan 2025 16:11
·
2025 15. kitabı
Anonim
7/10 · 1.098 okunma
yaşamaya karar verdim; gerçi ölü bir el bile şu yazdıklarım kadar ölü sözcükler yazmazdı
"Burada herkes nasılsa öyle var oluyor, ama kimse şu anda olduğu gibi var olmak istemiyor."
Sayfa 76·Kitabı okudu
Öyle de yaptım ve bir kez daha, tıpkı duyma gibi görmenin de aklın önünde ne büyük engel oluşturduğuna ikna oldum: Şu dünyada dahilerin kör, en iyi müzisyenlerin sağır olmasına şaşımamalı
Sayfa 35·Kitabı okudu
Reklam