Edebiekran

Edebiekran
@Angarboda
Kitap grubumuza gelmek için mesaj atabilirsiniz♡
"Kitap okuyanlar, yani başkalarının acılarını paylaşabilenler çoğalmalı ki dünya daha hızlı güzelleşebilsin."
Sayfa 44·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ağlamak istediğinde ağlaman lazım. Yüreğin ağlıyorsa, sen de ağlamalısın. Böyle böyle yavaşça iyileşiyor insan
Sayfa 10·Kitabı okudu

Edebiekran

, 1000Kitap'a katıldı.