Edebiekran

Edebiekran
@Angarboda
Kitap grubumuza gelmek için mesaj atabilirsiniz♡
"Gönülden istek olunca ıraklar yakındır. Yolları bitmez gösteren isteksizliktir."
Sayfa 59·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Dünya'yı bize büyük gösteren bizim küçüklüğümüz oğul. Hırsımız, sabırsızlığımız, benciliğimiz. Önce bu yüzden küçülüyor , sonra da Dünyayı çok büyük görüyoruz."
Sayfa 11·Kitabı okudu
"Zamana ihtiyaç var." "Ne zamanı?" "Biraz dinlenebileceğimiz zamana" Düşünebileceğimiz, rahatlayabileceğimiz, geriye bakabileceğimiz zamana."
Sayfa 242·Kitabı okudu
Problem sensin. Ben iyi bir insanim zaten
Sayfa 256·Kitabı okudu
Keyfimi kaçıran tek şey son günlerde hiç kitap okuyamıyor oluşum. Zaman bulamıyorum.
Sayfa 203·Kitabı okudu