Çok begendim herzamanki gibi güzel yazmış bazı yerleri çok duygusaldı herkese öneriyorum bütün kitapları çok iyi ben hepsini tek tek begendim kendi hayatından örneklerle yazıyor spoiler vermiyim çok kitap hakkında
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Çok iyi bayıldım kitaba çok iyi yazar diger kitapları gibi buda mükemmel hepinize tavsiye ediyorum bazı kitapalrın sonu sanki tamamlanmamış gibi ama bununki güzeldi
Kitap güzel başlıyor sürükleyici fakat hiç bekledim gibi bir son olmadı ve sanki sondaki yazıya bakınca yarım kalmış gibi bir hali vardı sonunu hiç begenmedim açıkçası