İnsana verilebilecek en büyük ceza onu yok saymaktır... Çünkü insanın içindeki en güçlü duygu var olma duygusudur... Varlığının kabul edilmediği hissini yaşayan kişi büyük bir İncinme yaşar...
Ebeveyn çocuğunun dürtülerini kontrol etmeye çalışmak yerine kendi sekine halini yaşadıkça çocuğun kalbi istirahati konusunda rehberlik etmiş olacaktır...