Her zamanki Yaşar Kemal işte.Anadolu insanının sıcaklığını, öfkesini, sefaletini, yazık olmuş unutulmuşluğunu, umudunu, savaşçılığını kim onun kadar güzel anlatabilir ki..Bayıldım..her zamanki gibi.. İyi ki varsın Yaşar Kemal..yoksa çok yavan olurdu yaşam..