Sade bir dille anlatılmış olsa da, o sadeliğin altında bolca metafor barındıran derin bir eser. Durup bol bol düşündürüyor. Tek nefeste okuduğum kitaplardan biri oldu. Her ne kadar sonunun mutlu bitmesini beklesem de olmadı maalesef. Yazarın betimlemelerini çok beğendiğimi söyleyebilirim. Betimlemelerde boğulmaktan hoşlanmayan bir okur olarak. Hem dozunda buldum hem de her ayrıntı gözümde net bir şekilde canlandı.
Beyaz GemiCengiz Aytmatov · Nora Yayınları · 202087,6bin okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖