Karanlık. Bu kitabı en iyi özetleyen kelime; karanlık. Sizi bir kere içine çektiyse kurtulmanız imkansız. ÖFA'yı daha önce okumaya çalışmıştım ve fark ettim ki bazı şeyleri yaşamadan kitabın doğasını asla anlayamazsınız.
Anlatımı ile tüylerinizi diken diken edecek, sizi en yaralı noktanızdan vuracak, acaba ne olacak sorusuyla uykularınızı bölecek nefes kesici bir öykü. Kesinlikle okuduğunuza pişman olmayacaksınız..