Aradan geçen haftalarda benden vazgeçtiğini düşünmeye başlamıştım. Ya da beni artık önemsemediğini. Hatta benden nefret ettiğini. Ve onu, en yakın dostumu, sırlarımı açacak kadar güvenebildiğim tek insanı kaybetme fikri o kadar acı vericiydi ki dayanamıyordum.
"Diğer taraftan Haymitch konusunda... Ben olsam ondan uzak durmak için ne gerekiyorsa yapardım. O senden nefret ediyor."
"Gözdesinin ben olduğumu söylememiş miydin?"
"Benden daha çok nefret ediyor." dedi. "Bana sorarsan, insanlarla genel olarak sorunu var."