Ayrımcılık kadar kötü bir şey varsa o da bu ayrımcılığın yapıldığı fark edip ama sesinizi bile çıkaramamanızdır.
Düşünürsünüz hata bende mi diye
Ya da çok mu çirkin 1 karaktere sahibim
Anlayamazsınız idrak edemezsiniz ama sonradan öğrenince sorun bende değil onlarda der ve karşı tarafı kırmamak için susmaktan başka çare yoktur...
Bazen hayatta her şey yolunda gitmeyebilir.
Zorlanırsın yorulursun
Ama herşeye rağmen pes etmeyeceğini bilmelisin
Sadece kendi mutluluğun için çalışmalı başkalarının seni üzmesini izin vermemelisin
Unutma herkes birgün 1 şekilde gidecek ama kendin kalacak.
Ve kendini tanı
Kendi mutluluğun için çabalamalısın
Unutma bundan 10 yıl sonra çok mutlu olucaksın....