"Evet bir ihtirasım var, tabi!"
Nedir?
"Hayatı boyunca bir kez her insanın başına gelebileceği gibi ben de bir gün şeytan tarafından, dünyanın en yüksek tepesine çıkarıldım. Şeytan bana buradan bütün dünyayı göstererek, tıpkı Hazreti İsa'ya söylediği gibi "Ey insanoğlu" dedi. "Bana tapmak için dile benden ne dilersen!" Buna yanıt vermeden uzun bir müddet düşündüm. Zira büyük bir hırs kalbimi adeta kemiriyordu. Nihayet yanıt verdim, "Her zaman Tanrı Adını duymak istiyorum." dedim 'ancak bugüne kadar da onun var olduğuna beni inandıracak Ne kendisini gördüm ne de kendisine benzeyen başka bir şeyi.' Ben tanrı olmak istiyorum. Zira dünyanın en yüce en güzel ve en mükemmel şeyi ödüllendirmek ve cezalandırmaktır. Şeytan başına eğerek içini çekti "yanılıyorsun" dedi. 'Tanrı vardır ancak görünmez, ona benzer bir şey göremezsin çünkü o kendini göstermez. Benim sana yapabileceğim tek şey seni ona yardımcı kullardan biri haline getirmektir.' Onunla anlaştım Bu yüzden ölebilirim ama yine de pişman değilim."