akademik amele

akademik amele
@Antihistaminnak
Rölantide esansiyel tremor, yokuşta dispne.
Eve dönmekte motivasyon işi
akademik amele
Taksi çağır :)
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
‘Bir okur olarak serzenişimdir’
1000Kitap Destek 1000Kitap Kitap sevgisiyle buluşmak, düşünce paylaşmak, yeni yazarlar keşfetmek için geldiğimiz bu platform ne yazık ki her geçen gün amacından uzaklaşıyor. Sürekli yapılan güncellemelerle teknik sorunlar bitmek bilmiyor profildeki istatistikler sıfırlanıyor paylaşımlar görünmüyor. Daha da kötüsü; kitaplarla ilgisi olmayan, içerik üretmek yerine dikkat çekmeye çalışan kullanıcılar akışı dolduruyor. Bu gerçek okurları hem yoruyor hem de uzaklaştırıyor. Üstelik bu platforma emek veren ve ücret ödeyen biri olarak karşılaştığım ilgisizlik beni ciddi anlamda hayal kırıklığına uğrattı. Kitapların ve fikirlerin konuşulması gereken yerde popülerlik yarışına girilmesini üzülerek izliyorum. Artık kitaplardan çok videolar, selfie’ler, alakasız görseller görüyoruz. Kitapla alakası olmayan bu içerikler yüzünden platformun ruhu kayboluyor. Burası kitap severlerin yeri olmalı; değil mi ama?
akademik amele
Bu sabah, uzun zamandan sonra yeniden aktifleştirdim hesabımı. Siz durumların gelişimine şahit olmuşsunuz. Ben ilk kez karşılaştığım bu durum karşısında dumura uğradım. Hatta benzer bir serzenişte de bulundum. Ama gelin görün ki bu gibi uygulamalar her zaman idealist bir fikirle oluşturulur. Sonra kapitalizme yenik düşer. Daha fazla etkileşim alabilmek adına, insanların “tanınırlık” emellerine aracılık ederler. Bu da fazlası değil.
Selam ben geldim
Epeydir buralarda yoktum. Ne kazandım, ne kaybettim!? Buralar da değişmiş ben gibi. Feysbuk’a mı benzemiş ne burası? Epey bi yaşlanmış yaani.. Neyse, bugün eleştirir yarın ben de yaparım 😂😊 Düzen böyle dönmüyor mu!
1000k
Carlito isimli okura yanıt verildi
akademik amele
Carlito 😁 hayırlısı
Selam ben geldim
Epeydir buralarda yoktum. Ne kazandım, ne kaybettim!? Buralar da değişmiş ben gibi. Feysbuk’a mı benzemiş ne burası? Epey bi yaşlanmış yaani.. Neyse, bugün eleştirir yarın ben de yaparım 😂😊 Düzen böyle dönmüyor mu!
1000k
Carlito isimli okura yanıt verildi
akademik amele
😂😂
Tutunacak bir şey arayan herkese, kendilerine tutunmalarını tavsiye ediyorum.
Sayfa 100 - İletişim Yayınları
Martin Eden isimli okura yanıt verildi
akademik amele
Kesinlikle öyle :)