Başlangıç olarak güzel bir kitap sürekli tekrar eden bilgiler kafada daha çok kalıyor.Sonda kaynakça olmasada bazı yerlerde kaynaklardan bahsediliyor.Ayrica kitap tanzimat döneminden de özet niteliğinde bahsediyor.Genede bu konuda az buçuk bilginiz varsa önermem.