Başlarda “acaba bitirebilir miyim”diye düşündüm ama devam ettikçe hem gözyaşlarıyla hem kahkahalarla aktı. Karakterlerin dostlukları,hikayenin duygusal geçişleri çok güzeldi. Yağmurlu bir günde okunacak içten bir kitap arayanlara kesinlikle öneririm. Okuyunca çok seveceksiniz