Ben de, ne zaman çaresiz kalsam yaptığım şeyi yapıp gerçeklerden kaçtım. Yıllardır aynı yere kaçıyordum. Bir hayale… Tam Habil’i öldürecekken Kabil’in karşısına çıkmamla başlayan bir hayal. Önce Kabil’in öfkesini onunla konuşarak dindiriyor, ardından iki kardeş arasında sonsuz barış sağlıyordum. Ancak asıl hayal sonrasına dairdi. Çünkü hayal etmesi en zor olan oydu. Kabil Habil’i öldürmemiş olsa, bugün dünya nasıl olurdu?