"Yazının dostu ateşi bilirdim ama kağıdın düşmanı da ateşti. Ağır ağır yandı defterler. Kağıdın özü ağaç olduğundan değilfi bu buluşmanın kolaylığı. Kalemin kağıda bıraktığı hikâyenin yangınındandı."
" Edebiyat güzelleştirir. Ne kadar acı olsa da şarkıların ve şiirlerin bize bu kadar güzel gelmesi abes gerçeklikleri orada estetize edilmiş bulmamızdandır. Yani doğallaştırmamızdan. Eskilerin acıyı bal eylemek dedikleri hâl budur işte."