Ben de bu dünyaya düşmüş biriyim. Kimi zaman şeytan dokunmuş düşünü hayra yoramayan Havva, kimi zaman af dileyerek kırk yıl gözyaşı döken Âdem gibiyim.
" Ben neyim?" diye gelmedimse de dünyaya, belli, " Ben neyim?" diye diye gideceğim.
Yine bir İskender Pala klasiği. Tarih ve polisiyenin iç içe geçtiği merak unsurunu sonuna kadar devam ettiren bir eser.
Dili İskender Pala severler için biraz yalın gelebilir ancak tema da tür de hiç şüphesiz dili etkiliyor. Bir Kitab_ı Aşk değil elbette.