Dedemin zamanına dönersek, kendini ** gibi hissettiğin de şöyle düşünürdü, "Hey, bugün berbat bir günümdeyim. N'apalım hayat böyle, ben samanları havalandırmaya devam etmeliyim."
Ama ya şimdi? Şimdi beş dakikalığına bile kendinizi bok gibi hissetseniz son derece mutlu ve harika hayatları olan insanların 350 fotoğrafıyla bombardıman ediliyorsunuz, bu durumda hatanın sizde olduğunu hissetmemeniz imkânsız kuşkusuz.