Kış mevsiminde kimsenin aklına gelmediği canlılardır karıncalar. Kimse onları düşünmez. Acaba onlar da üşüyorlar mı? Hastalanıyorlar mı? Aşık oluyorlar mı? Yoksa sadece yazın verecekleri mücadeleleri mi düşünüyorlar? Bana sorarsanız gökyüzünde uçmanın hayalini kuruyorlardır. Kim bilir belki de kendilerini beyaz renkte hayal ediyorlardır... Ben ise onları siyah kar tabakası üzerinde terli terli yürüyen beyaz karıncalar olarak görüyorum.