Dilara

Dilara
@Aphrodites
-"Dokunma bulutlarıma... Acıyor."
-“Arama boşuna,bulunmak istemeyeni..”
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
-“Kendi planlarımızı yapıyorduk ama kaderin de planları olduğunu unutmuştuk.”
-‘Ölmüş olan biri artık hiçbir şey istemez sevilmeyi de,kendisine acınmasını da,teselli edilmeyi de istemez.’
‘O güzelim gözlerin hakkını hangi ressam verebilir ki?’
“Xururuca!” -“Ne var?” “Ağlamak kötü birşey mi?” -“Ağlamak hiçbir zaman kötü değildir,neden sordun?” “Bilmiyorum.Bir türlü alışamadım. Sanki yüreğim boş bir kafes...”