İnsan zengin olmadıktan sonra,cazip bir adam olmanın faydası yoktur.Romantizm işsizlerin uğraşı değil zenginlerin imtiyazıdır.Yoksullar kullanışlı ve yavan olmak zorundadır.Sürekli gelire sahip olmak,etkileyici olmaktan iyidir:)
Terk etmiş olduğum ya da terk etmek üzere olduğum insanlar beni terk etmişlerdi... Burada ya da geldiğim yerde de olsam, geçmişi yeniden yakalama umudu boş bir beklenti, insan hiçbir şeyi bıraktığı yerde bulamıyor, kızarmış palamutun kokusunu bile...