Hayatımda hiçbir kitabı okurken bu kadar sıkılmadım. Seveni çok olabilir. Ama daha ilk sayfasından itti beni kendinden. Zorladım kendimi. İleriki sayfalarda değişir belki diye düşündüm. Ama yanıldığımı gördüm. Ve bir daha Franz Kafka okumamaya karar verdim.