Pek yakışır o gözlere kara kaş
Eğildi aşkından seni gören baş
Yine de kendine başka sayfa aç
Zira tükendi bende sevgin yavaş yavaş
Sandim seni ömrümde bir arkadaş
Her şeyimi paylaştığım tek sırdaş
Şimdi oldum kendi kendime yoldaş
Çünkü eridi bende sevgin yavaş yavaş..
Ama çocuklar kusura bakarlar. Kuşlar gibi. Hani taş atmıştım bir kez de küsüp kaçmıştı..
Ben şimdi kaçamıyorum İnci.
Ama büyüyünce kaçarım belki.
Hani o mavi uçurtma gibi..
"Annem dün gece gelmedi. Ben Nevin'le birlikte yattım. Nevin bana bisküvi verdi. Ama yiyemedim. Gece hep annemi gördüm düşümde. Sabah sayımından sonra getirdiler annemi. Çürükler vardı kollarında. Her yanı ağrıyordu.."