"Safinaz söylüyor hep, af çıkarsa Gülsüm Ana'nın yaşına varmadan buradan gidebilirmiş. Biz de çıkabilirmişiz af olursa. Çok istiyorum af çıkmasını o yüzden.."
"Annemi çok seviyorum. Ama bazen onu anlamak zor oluyor. Nevin'e söyledim. `Annen çok üzülüyor, annene anlayış göstermelisin,` dedi. Hep çocuklara mı düşer annelere anlayış göstermek, İnci?.."
"Bu gece yine ağlar annem. Gizli gizli ağlıyor. Herkes uyuduktan sonra. Ben uyuyormuş gibi yapıyorum. Ama saçlarım ıslanıyor. O zaman anlıyorum annemin ağladığını. Sesimi çıkarmıyorum. Benim anladığımı sezerse daha çok üzülür belki.."
Babamızı da pek severiz,
Evde huzurun anahtarı..
Faydalı kitapları severiz,
Sevgi ve bilgi kaynakları..
Güzel vatanımızı candan severiz,
Hoştur ırmakları, dağları, ovaları..
Gül Peygamberimizi çok severiz,
Canlarımızın canı, insanlığın iftiharı..
Güzel Allah'ımızı daha çok severiz,
Tüm sevdiklerimiz O'nun armağanı..