Yaklaşık tahmini 1.5 yıl önce okuduğum bir kitap. Kitaplığımda inceleme ve düzenleme yaparken sanki hiç okumamış gibi olduğunu fark ettim. Hem kütüphaneme kaydetmek hem de hatırladığım kadarıyla yorum yapmak istedim.
Kalabalık bir arkadaş grubunu konu aldığını hatırlıyorum. Bu arkadaş grubunda birbirlerine aşık olanlar vardı. Eşcinsellik ve benzeri birkaç konu olduğundan eminim. Açıkcası beni hiç çekmemişti.