"İnsanoğlunun alın yazısı uğraşıp didinmek, acı çekmektir... Ben,siz,hepimiz. Yazgınıza boyun eğin.Ben sizi unutmadan çok önce siz beni unutmuş olacaksınız."
"Hayır, kendi kendini sen çekip ayıracaksın, kimse sana yardım etmeyecek. Kendi elinle sağ gözünü oyacaksın. Kendi elinle sağ gözünü keseceksin. Kendi yüreğini kendin deşeceksin."